Värpinge IF
Ser och ger möjligheterna
Hur anmäler jag mig?
Vi har börjat använda ett automatiserat och digitalt föreningssystem för att skapa ännu bättre förutsättningar för att utveckla vår verksamhet.
Detta innebär bland annat att du som medlem kommer att kunna betala dina avgifter via digitala betalningsmetoder – en smidigare upplevelse för dig och en enklare hantering för oss. Det kommer även att bidra till en minskad manuell administration för oss som förening då din betalning kommer att prickas av direkt i vårt system. Betalningen går via SportAdmin tillsammans med Qvickly.
En administrationsavgift mellan 9 - 59 kr, beroende på beloppet, per betalning tillkommer.

Så fort du har betalt din medlems- och aktivitetsavgift får du tillgång till SportAdmins medlemsapp innehållande ett antal smarta funktioner.
SportAdmins medlemsapp finns för både iPhone och Android.
App Store för iPhone

Ny medlem?
För att anmäla dig till en aktivitet går du till "Bli Medlem" - Du behöver ha tillgång till din e-post när du anmäler dig.
"Bli medlem" hittar du antingen som menyval här ovan eller som en "knapp" på föreningens startsida samt under respektive aktivitets sida i toppmenyn.
  • Välj aktivitet/grupp, ange din e-postadress och klicka på Bekräfta e-mail
  • Du får en länk skickad till din e-postadress.
  • Genom att klicka på länken verifierar du din e-postadress och kommer till ett formulär där du fyller i dina uppgifter.
  • Klicka på Till betalning
  • Välj betalningsalternativ och klicka på Betala.
  • Valt betalningsalternativ hanteras sen är det klart! Ditt medlems/aktivitetskort kommer att skickas ut så snart vi hanterat anmälningen.

Är du redan är medlem i Värpinge IF?
Innan början av varje ny termin skickas avisering till befintliga medlemmar om anmälan och betalning för kommande termin.
Om man inte skulle fått det kan man själv anmäla sig genom att klicka på "Anmälan till aktivitet/grupp, befintlig medlem" i menyn.
Du behöver ha tillgång till din e-post när du anmäler dig.
  • Ange din e-postadress och klicka på Logga in
  • Du får en engångskod till din e-post som du fyller i för att loggas in och komma vidare.
  • Du är nu inloggad.
  • Leta upp och klicka på den grupp du vill anmäla dig till.
  • Läs igenom informationen och så du ser att den stämmer. Klicka på Reservera en plats>>
  • Välj betalningsalternativ och klicka på Betala.

Varmt välkommen till Värpinge IF-familjen!

Följ oss gärna via Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat eller TikTok.

KLUBBKOLLEKTION
SOCIALA MEDIER