Stöd föreningen!

Stötta DIN förening

Känner du starkt för Din förening på Väster, Norr eller någon annan inom Lund och även utanför?

Då finns det olika och enkla sätt man kan gå till väga, exempelvis hos sponsorhuset. Där registrerar man sig helt gratis och genom att besvara några frågor ger du DIN förening några kronor. Ett annat sätt är när ni handlar böcker, cd-skivor, resor, linser eller något annat via internet.

Du kan även stötta Din förening genom att när du spelar på SvenskaSpel med ditt SvenskaSpel kort, genom att ange till exempel Värpinge IF som din favoritförening.

(Även om det står Värpinge IF, vid Sponsorhuset, kommer ditt stöd även gå till DIN förening som du vill stötta)

Har du några andra idéer om hur du kan stötta just Din förening så är du naturligtvis välkommen att stötta den förening som ligger dig närmast hjärtat på andra sätt än ovan.

Det går ju även att stötta genom att swisha in valfritt belopp 20 SEK och uppåt på 123 345 32 55

Tack för ert stöd!