ZUMBA®
Bokning av pass
Bild på Zumba® instruktörer med text: Boka pass i appen
Som aktiv medlem och innehavare av terminskort får du kallelser till passen mejlade till dig och kan boka/anmäla dig till aktuellt pass.

Träning och bokning av pass
  • BOKA PLATS om du vill vara säker på att få en plats på passet.
  • Bokningen öppnar 24 timmar innan passet startar i samband med att kallelse skickas ut.
  • AVBOKA om du inte kommer.

Ladda ner SportAdmins medlemsapp och få kallelse/boka/avboka dig där.

Du loggar in i appen med den e-postadress du angett till Värpinge IF och en engångskod du får skickad till dig via e-post.

-------------------------------------------

Vi tar hänsyn till varandra
  • Vi instruktörer stannar hemma om vi är sjuka och vi är tacksamma för att du visar oss samma hänsyn.
  • Kom i god tid innan passet startar.
  • Kommer du sent till passet tränger du dig inte in och tar en plats mitt inne bland övriga deltagare utan tar en plats längst bak/vid sidan.