Fotboll - Hem
5/12 - Decembercup (F2007-09)

Hjärtligt välkomna till Decembercup för Flickor födda 2007-09 söndagen den 5 december på vår alldeles nybyggda hemmaplan Fågelvallen!

Detta är en vänskapscup i form av att vi inte delar ut medaljer och priser. Därför tillkommer det heller inte några kostnader. Domarkostnader och planhyra tar Värpinge IF.

Med tanke på perioden på året så spelar vi på små 9-manna planer parallellt för att kunna hålla i gång spelarna så mycket som möjligt i kylan. Var lag spelar två matcher under dagen; en semi-final och en placeringsmatch. Vi ordnar såklart domare.

Avspark Match Lag Speltid
10:00 Semi-final 1 Värpinge IF - Lunds BK 2x25min
10:00 Semi-final 2 Lunds BOIS - Kävlinge Harrie FF 2x25min
11:15 Match om tredje plats Förlorare semi-final 1 - Förlorare semi-final 2  2x25min
11:15 Final Vinnare semi-final 1 - VInnare semi-final 2 2x25min

Kom ombytta! Vi har tyvärr inte några omklädningsrum tillgängliga. Kiosk kommer vara öppen.

Kl 14:00 spelas en 11-manna träningsmatch mellan Lunds SK Damer och Lunds BOIS Damer på Fågelvallen! Ni är alla välkomna, fri entré naturligtvis!

Återigen ett stort tack för att ni ställer upp!

Kontaktperson: Bertil Raalas – mail fotboll@varpingeif.se, tel. 070 571 56 76.

Med vänliga hälsningar,