ZUMBA®
Avgifter HT23/VT24
Zumba fitness
Som motionär på Värpinge IFs ZUMBA®-pass har du möjlighet att kombinera din träning på en eller båda av orterna, Lund och Dalby.

Vi erbjuder terminskort för HT respektive VT samt årskort för HT/VT, dvs årskort kan endast köpas inför och under höstterminen.
Om du har terminskort eller årskort i Lund är det giltigt även i Dalby och vice versa. Gäller i mån av plats.

Medlemsavgift

200 kr per HT/VT

Enligt föreningens stadgar är man som medlem skyldig att betala medlemsavgift samt övriga avgifter som beslutats av föreningen. Medlemsavgiften fastställs av årsmötet.

Medlemskapet knyts till ditt personnummer och är därmed personligt.

Kostnaden är utöver avgiften för träningskort.

Ditt medlemskort visas i SportAdmins medlemsapp som finns för både iPhone och Android.
App Store för iPhone
Google Play för Android
Du loggar in med den e-postadress du angett till Värpinge IF och en engångskod du får skickad till dig via e-post.

Träningsavgifter i Lund & Dalby HT23/VT24

Terminskort 775 kr
Årskort HT23/VT24 1395 kr
Terminskort pensionär, från 65 år 575 kr
Årskort  HT23/VT24 , pensionär från 65 år 1035 kr

Administrationsavgift

För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.
Administrationsavgiften möjliggör för föreningen att använda SportAdmin och därigenom digitalisera och förenkla sin administrativa process. Detta innebär att både föreningen och dess medlemmar kan spara tid och resurser genom att hantera allt från medlemskap, betalningar och aktiviteter på ett smidigt sätt via en enda plattform.

Engångsbiljett, alla åldrar

Drop-in 60 kr, i mån av plats.

Varje terminsstart erbjuder vi under de två första veckorna gratis prova-på pass för nya deltagare, därefter gäller engångsbiljett.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Betalningsalternativ

Betalningsalternativ för termins- och årskort

• Kortbetalning
  • Swish
  • Fakturabetalning, betala inom 14 dagar
    • Möjlighet till delbetalning

Engångsbiljett går att köpa och betala direkt på passet OBS! Endast i mån av plats

Friskvårdskvitto

Friskvårdskvitto skickas ut efter anmälan och betalning, om du inte skulle ha fått något inom en vecka vänligen maila oss på zumba@varpingeif.se

Vi reserverar oss för eventuella tryckfel och förändringar vid sjukdom eller dylikt.