Värpinge IF
ZUMBA®
Hur anmäler jag mig?

Vi använder ett automatiserat och digitalt föreningssystem för att skapa ännu bättre förutsättningar för att utveckla vår verksamhet.
Detta innebär bland annat att du som medlem kommer att kunna betala dina avgifter via digitala betalningsmetoder via Qvickly – en smidigare upplevelse för dig och en enklare hantering för oss.
En administrationsavgift mellan 9 - 59 kr, beroende på beloppet, per betalning tillkommer.

Så fort du har betalt din medlems- och aktivitetsavgift får du tillgång till att logga in i SportAdmins MedlemsApp där du har möjlighet att boka dig på våra pass, ditt medlemskort visas också i appen.
SportAdmins medlemsapp finns för både iPhone och Android.

Ny medlem?
För att anmäla dig till en aktivitet behöver du först skapa en inloggning till SportAdmin.
Gå till "Anmälan" - Du behöver ha tillgång till din e-post när du anmäler dig.
Funktionen "Anmälan" hittar du i menyn under aktiviteten ZUMBA® i toppmenyn.

1. Ange din e-postadress och klicka på Logga in.
  2. Det öppnas en dialog där du anger ditt personnummer och klickar på Vidare.
  3. Därefter öppnas ett formulär där du fyller i dina uppgifter och klickar på Spara deltagare.
  4. Ett meddelande med en engångskod skickas nu till din e-postadress. Koden är giltig i 20 minuter.
  5. Fyll i denna engångskod i dialogen som öppnas. Klicka på Logga in.
  6. Klicka på ditt namn i dialogen som öppnas.
  7. Nu är du inloggad och kan välja vilken aktivitet du vill anmäla dig till.
  8. Välj den Zumbagrupp du huvudsakligen kommer att på på pass i, Lund eller Dalby.
  9. Klicka på Reservera en plats.
  10. I nästa steg har du möjlighet att välja om du enbart vill ha kallelser till den grupp du valt som huvudgrupp eller om du även vill ha det för den andra gruppens pass. Klicka på Nästa.
    • Kallelser skickas 24 h innan nästa pass och deltagare har möjlighet att anmäla/avanmäla sig till passet.
  11. Kontrollera och bekräfta att dina uppgifter är korrekta, klicka på Nästa.
  12. Välj betalningsalternativ och klicka på Betala.
  13. Valt betalningsalternativ hanteras sen är det klart!

Är du redan är medlem i Värpinge IF?
Innan början av varje ny termin skickas avisering till befintliga medlemmar om anmälan och betalning för kommande termin.

Varmt välkommen till Värpinge IF-familjen! ❤️
Följ oss gärna via Facebook eller Instagram