Värpinge IF
Schema VT24

*Prova-på-veckor! Under vecka 3 och 4 har nya deltagare möjlighet att gratis prova på våra pass, därefter gäller engångsbiljett*

Information om våra ZUMBA® pass.

Följande tider, pass, platser och instruktörer gäller fr o m v3 t o m v23, med reservation för ev. förändringar.
Inga ordinarie pass under storhelger och röda dagar. Ev, kan specialpass tillkomma.

För mer information och frågor hänvisas med mejl till zumba@varpingeif.se

Pass i Lund:

Följ vår Facebook-grupp för uppdatering inför respektive pass.

Instruktörer: Jenny & Anna C
  • Tisdagar 19:00-20:00 - Fågelhallen, vänstra hallen
  • Lördagar 10:00-11:00 - Fågelhallen, vänstra hallen
Instruktörer: Anna K, Anna-Petra & Carina
  • Söndagar 18:00-19:00 - Fågelhallen, vänstra hallen
ZUMBA® Toning - Zumba toninghantlar i två olika vikter, 1 lb /0.45 kg och 2,5 lb/1,14 kg, finns att låna på passet.
Instruktörer: Jenny, Anna C & Anna K

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pass i Dalby:

Kontakta instruktören Anna Hood, annamariahood@yahoo.co.uk, för mer information och frågor om passen.

Instruktör: Anna H

• Måndagar 19:00-20:00 - Lilla Nyvångshallen

BOKA PLATS om du vill vara säker på att få en plats på passen.
Bokningen öppnar 24 timmar innan passet startar i samband med att kallelse skickas ut.
AVBOKA om du inte kommer.

Ladda ner och installerar medlems-appen SportAdmin för enklare hantering, då får du kallelsen i appen och kan boka/avboka där.
SportAdmins medlemsapp finns för både iPhone och Android.
App Store för iPhone
Google Play för Android
Du loggar in med den e-postadress du angett till Värpinge IF och en engångskod du får skickad till dig via e-post.

KLUBBKOLLEKTION
SOCIALA MEDIER