Fotbollslägret på Värpinge IF:s SportCamp fick på avslutningsdagen besök av Landskrona BoIS japanska fotbollsproffs Kota Sakurai och sportchef Robert Grandén.
Kota och Robert berättade om livet som fotbollsproffs, vikten av att sköta sin skolgång och att vara en bra kompis. Efter pratstunden blev det möjlighet för att ta bilder och autografer. Därefter vankades det fotbollsmatch med Kota och Robert i lagen.
Ett trevligt inslag på SportCamp:s sista dag.
Vill du se lite axplock av hur kul vi hade det på SportCamp?
Besök Värpinge IF:s Instagram-konto.