QR
QR-koden

länk till XXL-teamsales

Lathund hur man hittar rätt:

Stringbag 59:-
Finns på kansliet för inköp

En fin smidig bag som funkar för alla tillfällen! Tål dåligt väder med en snygg design på fronten.

T-Shirt 125:- Finns i många storlekar (XXL-140)

En snygg och bekväm t-shirt från Lunds främsta från västra! Med en klassisk navy blue-färg och material av bomull visar denna upp Värpinge IF stolt och glatt!

Hoodie 299:- Finns i många storlekar (XXL-140)

En otroligt fin hoodie gjort av de bästa materialen! Med sin tjocka bomull, sina fina nyanser och dess värme är detta ett perfekt val för alla vardagar. Oavsett om det är en lugn dag i soffan eller ett joggingpass i Skrylle passar denna perfekt! :)

Nu finns Värpinge IF:s egna halsdukar och mössor i lager!

Under vår interna invigning av Fågelvallen i lördags såldes halsdukar och mössor för fullt. Men du kan fortfarande köpa dem i shoppen.

Halsduk: 200:-

Mössa: 200:-

Invigninserbjudande - halsduk och mössa för 350:-

Vid intresse skicka ett mail till shoppen@varpingeif.se