Aktiv i Värpinge IF

Att vara aktiv i Värpinge IF är så mycket mer än att bara träna med oss: det är en upplevelse i sig själv. Alla kompisar man får och jobbar tillsammans med, ledare som motiverar och hjälper en att bli sitt bästa jag och en klubb som erbjuder trygghet till så många människor. Oavsett om du kör fotboll, zumba eller parkour gäller dessa principer för dig. Sedan dag 1 har ordförande Bertil Raalas tillsammans med sin fru Monica Raalas jobbat stenhårt för att Värpinge ska bli den trygghetsplatsen det har blivit idag. Och då nämner jag inte ens alla hundratals ledare som genom åren tagit tid iväg från sin vardag för att hjälpa föreningen och hjälpa mer specifikt de aktiva i föreningen.

Det finns dussintals nya vänner att få och upplevelser att uppleva om du väljer att bli aktiv i Värpinge IF!