Värpinge IF
Ser och ger möjligheterna
Våra matchrutiner!

På en matchdag är det viktigt att äta bra innan, max 3-2 timmar innan så att kroppen har tid att ta in det. Sen är det alltid viktigt att ha sin utrustning såsom vattenflaska, fotbollsskor och benskydd med sig.

Vi samlas oftast en och en halv timme innan matchens start, tiderna kan variera beroende på om det är hemma eller bortaplan. Sen är det alltid viktigt att lyssna på sin ledare och komma i tid. Vi går ut och värmer upp lite innan ett sista lagsnack före matchen. Sen lirar vi helt enkelt, pratas vid i halvtid och sen lite efter matchen. Sen är det fritt att gå hem om det inte finns något mer som planerats. :)

KLUBBKOLLEKTION
SOCIALA MEDIER